Elias Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 varför funkar inte mitt worms armageddon???? (jag har köpt det och det går att starta men när jag ska spela en match så blir det helt svart vad är det som händer????? och ja, jag har active x 6 hjälp!!!!!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Kan du förklara en anrning bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Du kanske rentav har en för dålig dator =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 16 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 jag har en bra dator windows XP ja men asså spelet går att starta men när jag försöker starta en match eller ett uppdrag så blir det helt svart datorn fryser inte men spelet bara stannar hur ska jag göra för att det ska funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Posta info om ditt graikkort, CPU och RAM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 16 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 jamen hur kollar jag det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 högerklicka på tangentbordet > egenskaper > Inställningar > Avancerat > Ditt grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 16 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 tangentbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Han menar skrivbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 16 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 jag kommer bara till bildskärmkort är det det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 16 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 ok då är det en 128 DDRATI Radeon 9700 TX w/TV-out eller om jag sa fel så är det en radeon 9700 agp eller en internal dac du vet säker :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.