Gäst PoisoN Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Lol, i tanke på att Worms bara behöver 2 MB graikkort, så är det nog inget fel på ditt graikkkort. Okej kolla RAM-minnet, Kontroll Panelen-> System Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 17 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 lol jag har 512 mb ram minne och spelet kräver 32 hahahahah vad är felet då??? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Själva spelet kan vara för dåligt, mitt WA fungerar inte på en av våra halvbra datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 17 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 hmm kanske det är så jag ska testa instalera det på laptoppen :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Din dator ser prima ut(Åt Worms^^), det enda felet jag kan tänka mig, är spelet. Prova installera det på din laptop, om det inte funkar dä heller, då är det fel på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 JAg var tvungen att installera en patch för att det skulle fungera på XP. Sök på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Tror också det var en patch man måste ha till det på xp testa att kolla igenom skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 (redigerat) Prova att ladda ner denna patch, och se om det löser sig. ftp://ftp.team17.com/pub/t17/patches/pc/WAPatch.exe Redigerat 17 December 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 17 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 tack så mycket jag hoppas att det ska funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 GÖTT!!! har också letat efter en patch eller nåt liknande för att få det att funka =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 18 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 men nu när jag har instalerat patchen så går det inte att starta spelet asså det startar bara inte hur ska jag göra nu!?!?!?!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Prova med NOCD crack. Efftersom det är imot fuskas regler kan jag inte posta en länk. Men prova nåt i stil med gamecopyworld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.