Nomatic Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 LillBerra: Där du får boss nyckeln, gå ner en våning där den stora fläkten är. Sen så kollar du upp och tar double hookshot så skjuter du upp dig till gallret. Sen så hissar du ner dig igenom fläkten. Sen så kollar du mot norr där ska det sitta en stor "kula" skjut dig till den o sätt på dig iron boots. Hoppas detta hjälpte ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Aa, tack ^^ Nu e jag på boss fighten med Zant. Jag tycker det e lite tråkigt att boss fighterna e lite för lätta :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Nu är jag i det fjärde templet =/ Öknen är irriterande :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 (redigerat) LillBerra: aa håller med :/ Zant är som sagt värdelöst lätt. Fast jag måste säga att Ganondorf är mkt rolig o man slås mot han hur många ggr man vill ^^ Edit: Nån som vet vart man hittar hon som man ska visa en golden bug för? så att man får en större wallet. Redigerat 21 December 2006 av Kletigburk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Hon finns i Castle Town. Jag tror det är högra sidan. Leta bara runt lite så hittar du. Hon finns i ett hus som heter "Agratha Castle" eller något liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Tack så mycket ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Inga problem ^^ En fråga dock, när man klarat Ganon i slottet, efter all credits, får man fortsätta spela då? eller om man ska utforska allting, får man göra det innan man ska möta Ganon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Efter man har besegrat ganondorf får man inte fortsätta spela nej. Därför så har jag sparat när jag har boss nyckeln o allt så nu håller jag på att utforska o allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Humm, okej. ): Det var dock vad jag förväntade mig. Det skulle dock kännas otroligt skönare om man fick fortsätta efter, och vet att man räddat världen och kunde liksom slappna av. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 aa håller med :b, öj vet du hur man kommer in jovanis hus? ^^ s*tan vad dålig jag är på sånt här då.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Hmm, jag har för mig att bredvid telmas bar, till höger finns typ kloak ingång. Gå in där inne skulle man gå nånstans så skulle man typ vara varg och gräva sig ner nånstans så kommr man ner i hans rum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Jo men då skulle man klättra på några lådor.. dom finns inte där nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg