bennie07 Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Kan någon tipsa om ett bra ds spe? Tack i förhand. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 MPH,Mario cart ds,new super mario bros Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bennie07 Skrivet 17 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Jag har de 2 spelen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 2? han skrev 3 :S och du har liksom redan lagt ut TVÅ trådar om vad du ska köpa för spel det här är ju samma sak :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bennie07 Skrivet 17 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Ok <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1mike20 Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Jag vet att min brorsa kommer att få ett nintendo ds i julklapp.. Men jag blev besviken när jag fick reda på att man inte kan spela game boy colour spel till det.. kan nån bekräfta det.... (från en som helst inte vill inse sanningen =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datormaskin Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Gameboy colour spelen säljs inte längre så det är som Microsoft dom har slutat göra xbox spel och sattsar bara på xbox360 ( tacka nintendo att dom ens gjorde ds satt man kunde använda advance spel!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Gameboy colour spelen säljs inte längre så det är som Microsoft dom har slutat göra xbox spel och sattsar bara på xbox360 ( tacka nintendo att dom ens gjorde ds satt man kunde använda advance spel!) jag håller med ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Ja, gameboy color spel är helt ute nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 En annan har ju kva sitt hederliga game boy color. Har haft fina stunder med fat jag bara hade två spel. Super mario bros deluxe och pokemon röd. Super mario är ett bra tidsfördriv när man spelar dator och laddningen är lite väl lång det går så mycket snabbare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 ACWW är roligt tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Mph, acww, typ super mario spelen, det är det enda jag vet nu typ ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg