Gäst Member Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Jag tycker väldigt mycket om denna film. Den har bra handling och den är läskig åt sitt håll. Den är inte för läskig, den är verkligen bra! Jag hoppas det kommer en fortsättning av denna film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 vad tycker ni om filmen. själv tycker ja att den e bra mycke läskigare än saw3 Dåligt argument med tanke på att Saw filmerna inte är läskiga utan sjuka. Har inte sett filmen än får väl göra det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Saw-filmerna är inte till för att vara läskiga utan för att locka fram sadisten inom oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Den är fruktansvärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Den är fruktansvärd. Fruktansvärt som i dålig, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Jag tycker väldigt mycket om denna film. Den har bra handling och den är läskig åt sitt håll. Den är inte för läskig, den är verkligen bra! Jag hoppas det kommer en fortsättning av denna film. Happ roligt att väcka en tråd som har varit död i några år? Ont: Den är inte ett dugg läskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Den är inte ens bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.