Frojdie Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Tja. Jag har precis vart och snackat med Zelda efter att klarat alla 3 templen och skall nu hitta Master Sword som ska finnas i "Sacred Grove", problemet är det att jag har f*n inte den blekaste om vart det är någonstans :P vet att det är i Faron Forest någonstans men hittar ej.. snälla hjälp! :( Btw, grejade det, var inte så svårt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Okej, bra att du greja det. ^^ Fråga på om du fastnar någon annanstans, jag är nämligen snart klar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Jag ligger oxå där man ska hitta Master Sword :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 lol me 2 fasst har inte hunnit spela på 2 dagar :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Ni kan även fråga mig om det mesta, har nämligen klarat alla tempel å har slagit ganondorf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Ni kan även fråga mig om det mesta, har nämligen klarat alla tempel å har slagit ganondorf. Ganondorf var väl den mest överlägset svåraste av bossarna? hoppas jag... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Njae, han är inte så svår, men Enormt rolig. Han tar lång tid att spöa och han e skitrolig xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 aa han är skitrolig ^^ och man döda han hur många ggr man vill >:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg