EtsukoSama Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Kan någon hjälpa mig? Ja har kommit till "fängelset" i öknen. Men ja vet inte hur man ska död bossen (de stora sklettet, ja vet inte hur de stavas). HJÄLP MIG SNÄLLA!!! // the_unforgiven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Du ska ta spinnern och åka ner mot hans ryggrad och sen "hoppa" med spinnerna på hans ryggrad.. gör det 3 ggr sen ska du nog klara dig finfint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EtsukoSama Skrivet 23 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Tack så j*vla mycket! Jag är så trög att jag inte tänkte på att man kunde hoppa me spinnern... He he :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 E ni redan där ^^ är bara vid efter man har fått master sword..(j*vla pusselsak) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 har klarat spelet reda, håller på att göra side guests nu ^^, btw jag hatade det där pusslet ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EtsukoSama Skrivet 27 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Hur besegrar man Zant?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Gör samma sak som du har gjort på dom tidigare bossarna. Du ser vilken boss han härmar. Och han är otroligt lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EtsukoSama Skrivet 28 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Ok, ska försöka... He he... Innan ja skicka inlägget hade jag testat att kasta boomerangen på Zant, men missade tydligen... Därför fattade jag inte :P Nån som vet var man hittar "tjej" sniglen?? Ja har också klarat spelet nu ^^ ( Stackars Zelda... ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Stackars Zelda? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EtsukoSama Skrivet 29 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Man slåss ju mot henne, hon blir ju typ hjärn tvättad av Ganondorf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 MEN för f*n. Spoila inte! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super_vild Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Hehe, hur länge har ni hunnit ha spelet? Jag fick det i julklapp, men har bara kommit till skogstemplet. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg