Gäst Pcplayer Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Vilket profession av Herblsim och mining ger mest cash? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Herbalism. Skinning och Herbalism är den bästa kombinationen. :) Mining KAN vara bättre beroende på hur mycket tur du har med Arcane Crystals. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 ok , vilken skill måste jag ha för att få bra pengar (jag är lvl 42) och om man har vi säger 20 stycken nån bra herblism blomma hur mycket får jag per 20 stack i AH? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 sök på blomman på ah, o lägg in din stack för nåra silver under. ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 VIlket som är bäst av mining och herbalism beror helt och hållet på vilken server du spelar på. T.ex. på min server kan man tjäna rätt gott med pengar i början (som horde) genom att skaffa mining så fort det går och mina allt man ser. :) Jag fick cirka 100 copper bars innan lvl 9 och tjänade på så sätt 6g ^^ (ganska bra för den leveln jag var :) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 du ska iaf ha skinning! jädrigt bra, och du dödar ju ofta beasts! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 (redigerat) Herbalism ger mest pengar! Skinning är också väldigt bra, så skaffa det också. Redigerat 25 December 2006 av Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Minig och Blacksmith är en bra kombination. Tycker jag iaf :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg