Gäst Youx Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Hej kan inte vi på fuska ha en klan på Cs Soures? för att en klan ska bli av tycker jag att minst 7st ska vara med! Och vi behöver personner som kan göra en hemsida, hålla upee en server och lägga in plugins. namn på klanen kan vi bestämma senare när vi vet att det blir av. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 tycker det låter som en jävligt bra idé :) jag e lätt på. å ja e ganska bra på css med :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 (redigerat) jag e me!!!! :cool: första gången på länge en fuska css klan startas.. jag vet även mycket om servrar och server plugins och har bra internet uppkoppling. MAX 16 SPELARE(ca 20 spelare lite lagg) Vad ska vi heta då? (vill inte heta typ fuska för då tror alla man e en nörd som brukar fuska på css) *börjar ladda ner en css dedicated server nu så att jag har den j*vla 1GB stora servern...* *så nu har jag den 1GB stora servern.., börjar att configurera den* OBS. jag kommer endast vara med i klanen tills Team fortress 2, Portal och Half-Life 2 EP 2 kommer ut.. då ska jag skapa en klan till Team fortress 2!!! :) Redigerat 20 December 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Okej men vi måste vara mera för att ha en klan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 (redigerat) ok men servern är redo och klar.. (förutom namnet på servern) Redigerat 20 December 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Okej , ja kan vara med om ni vill..är inte så jääääte bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Vrf inte en CS 1.6 clan? Det är fler som spelar 1.6 än CSS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 och cs 1.6 suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 har inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 jag vill inte vara med.. vill helst vara med i en klan som är mycket aktiva. ni är inaktiva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 håller med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Jo tack hur vet ni att ja är inaktiv?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg