Vitdom Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 du har inte varit inne på typ 12 timmar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Erm..cs 1.6 suger ja e inte med.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 vad e serverns ip adress då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Jag är med men har formaterat om datorn men snart ska jag köra igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 men kan nån snälla säga ip adressen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 (redigerat) Jag är med om det blir något av, men jag spelar mycket WoW så jag kanske är vad ni kallar inaktiv... Men jag är gärna med om jag endast behöver logga in 1-2 ggr i veckan. EDIT: Jag har inte CS 1.6 så om det blir av, gör det till en CSS klan för annars är inte jag med. Redigerat 21 December 2006 av Hajen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 -ll- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Okej nu tycker jag vi har tillräckligt! Vad ska vi heta?? Vitdom ip adressen till servern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 jag vill inte vara med.. vill helst vara med i en klan som är mycket aktiva. ni är inaktiva det verkar som att ögon eller IQ inte existerar längre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Såg ej det men är det nån annan som kan hålla en server då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 men vad är ip adressen???!!!! Svar för i h*lvete! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 men vad är ip adressen???!!!! Svar för i h*lvete! Det va visst fler än en som saknar ögon och IQ.. Btw: Inaktiv för att man inte loggat in på 12 timmar?? Man e inaktiv om man inte loggat in en enda dag på nån vecka.. Men inte loggat in på 12 timmar.. Då e man normal.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg