LillBerra Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Hemkunskap,Bild=VG Resten G Ultra Svårt att få Mvg på min skola Det är ingen skillnad på hur svårt det är att få MVG i högstadiet i någon skola. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 21 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 joho du det kan skilja jättemycket. min kusin går i mälarhöjdens skola, där är det hur lätt som helst att få MVG, därför fick min ksuin MVG i alla ämnen förutom bild, VG... i min skola, västbergaskolan, är det relativt svårt att få höga betyg... du som var 12, hur har du fått betyg? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 (redigerat) Det kan skilja sig en aning från skola till skola, men i nian är det ungefär lika. Det är ju samma betygskriterier. I min skolan har man tänkt så, att det skall vara svårare att få MVG i åttan, speciellt terminsbetyget... för att det senare skall vara lättare när man är äldre, då man har med sig mer baskunskaper från tidigare årskurs. Hursomhelst. Jag hade VG i allt utom bild. Där hade jag MVG, bäst i klassen dvs*! :P * i bild asså :bah: Redigerat 22 December 2006 av von kluth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Hemkunskap,Bild=VG Resten G Ultra Svårt att få Mvg på min skola Jo det kan vara stor skillnad, precis som Lizem sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 (redigerat) MVG i spanska och bild. VG i Hemkunskap,engelska och svenska. 185 po?ng. Redigerat 9 Juni 2007 av Abyssal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Flyttar till rätt forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Ja, alla lärare går efter samma kriterier för de olika betygen. Men de tolkar inte dessa kriterier på samma vis och därför händer det att det kan skilja sig väldigt mycket mellan olika skolor när det gäller betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 (redigerat) Mina betyg då är: Svenska VG Mattematik MVG Engelska MVG Spanska G SO MVG NO MVG Bild VG Idrott MVG Slöjd VG Hemkunskap VG Redigerat 10 Juni 2007 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Jag får mina betyg på nu på torsdag, men jag tror nog att jag går g i de mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Det slutade på 290poäng. *stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 För mig slutade det med 260 poäng, ganska nöjd, men ville ha mer. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Hm, jag får nog blandat med g ooch vg, men jag kan skriva imorrn, vad jag fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.