Gäst Pcplayer Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Nä jag ska logga in på WoW så står det autochating typ sen stannar det , har det o göra med att det är onsdag..? det är ju bara det att klockn är ju mer än 11 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 händer mej med, dom måste ha gjort nåt fel :P de e bara o vänta då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 OK , ;) vlken server spelar ni på ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 azjol-nerub, du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Det är på grund av mainentance, bara vänta en timma eller så... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 men snälla e du en sån j*vla lök som inet kan va utan datan i en halv dag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 men snälla e du en sån j*vla lök som inet kan va utan datan i en halv dag? shiii, han ba undra ;X asså han kanske ville veta om de va nå fel me hans spel så att han inte kunde spela ett tag.. de e du som e lite nördig som ska klaga på folk över internet bara för att du inte vågar göra nåt i verkligheten.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Jag tycker Findus har rätt, det finns ju en tråd med vanligt förekommande frågor med svar. Men han frågar iallafall? Det står att dem flesta servrarna kommer upp efter 12:45. Men det försenas ibland och så är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 (redigerat) Naokin tack för ditt stöd du e grym, findus..är du knäpp eller? ja klara mig utan data ganska länge me nja bara UNDRADE det är va forumet är till för herregud..btw nu kommer jag in på accountet då står det retrieving charcher list heal tin...:D Nu kom jag in , spelade i 4 min sen kom jag tillbaka där det står retreving charvher lisst...konstigt.. Redigerat 20 December 2006 av Pcplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Jag tycker Findus har rätt, det finns ju en tråd med vanligt förekommande frågor med svar. Men han frågar iallafall? Det står att dem flesta servrarna kommer upp efter 12:45. Men det försenas ibland och så är det. de brukar inte stå authenticating när man loggar in, ja trodde oxå att de va nå fel så ja kollade forumen om nån hade samma fel å så va de.. sen kommer nån o klagar på att han undrar? när de är patch brukar de stå på ett helt annat sätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 mm ;) asså massa server fungerar att spela på just nu men en del inte..en utav dom serverna som inte fungerar är min , bloodhoof... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Råkade ut för samma sak förra onsdagen. Bara att vänja sig antar jag, brukar skita i WoW på onsdagar, bara massa lagg och dc's på grund av underhållet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg