säg inte "för att det är sista skoldagen" utan tänk att alla dagar var måndag :)
jag gillar onsdag mest, jag slutar tidigt & har bara 3 lektioner + bamba men jag måste gå upp tidigt
säg inte "för att det är sista skoldagen" utan tänk att alla dagar var måndag :)
jag gillar onsdag mest, jag slutar tidigt & har bara 3 lektioner + bamba men jag måste gå upp tidigt
Fredag för att det är Elevens Val då :P
torsdag
börjar halv 10 och slutar halv 3 :)
Fredagar brukar vara jympa och en kort dag också känns det så skönt att komma hem från skolan och ta det lugnt
Fredag. Börjar 9.40 slutar 14.45 plus att jag har 1½ håltimme den dan och att det blir ju helg sen :P
mm det var det jag menade också :P
Onsdag, slöjd + att jag träffar en speciell person då :)
idag, då har jag fått mina betyg och så har jag jullov nu.
Jag gillar måndagar bäst, för det känns som den kortaste dagen. Jag sover till runt 8, går upp och gör rutinerna. Sedan drar jag till plugget, har dubbeltimme i matte. Sedan har jag en rätt lång rast, sedan träslöjd. Väldigt lång lunch känns det som, och så avslutas dagen med religion och engelska.
Alltså sovmorgon, endast lektioner som jag gillar och så slutar jag tidigt.
Måndagar för de känns kortast. That's it.
Fredagar. Har 4 lektioner och slutar 13.15. En ganska bra dag helt enkelt ;)
Tisdagar,Det är så långa raster på tisdagar
absolut fredagar... vi slutar 13.30 , däremot börjar vi 8 men det är ändå skönt att sluta tidigt... sedan har 8orna datorsalen den lunchrasten också så då kan man sitta där och va inne på forumet ^^:)
Onsdagar.
Börjar 08:35, slutar första lektionen 09:30
Har sedan håltimme i 40 minuter, till 10:10.
Svenskalektionen börjar då och pågår till 11:00.
11:00 börjar kunchen följd av en rejäl håltimme. Om man räknar in lunchen med håltimmen så är den 2 timmar lång.
50 minuter matte sen är dagen slut. (:
3 lektioner på en dag. (:
Fredag (08.20-15.30)
Alla andra dagar känns sega.
Onsdag är en riktigt härlig dag för då har man inga svåra ämnen och slutar kl 14:00
fredag för det är helg dagen efter
Tisdagar. Dom känns bara så lugna av nån anledning.
Slöjd 8:00-9:20,Kemi/Biologi 9:35-10:55,Spanska 11:20-12:00
Mat 12:00-13:00
Gympa 13:00-14:00
+ 30 minuters rast efter gympan.
Mentor 14:30-15:00.
Soooooooooooft. :cool:
Fredagar är ganska jobbiga, morgonen börjar med Matte i 1 timme och 20 min -.-'
Avslutas med 1 timme och 20 min svenska..
Torsdagar! Då har vi långa raster och idrott sista timmen. :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in