Hoppa till innehåll

Twilight Princess

je_massage

Rekommendera inlägg

Hej! Är nybörjare på detta, men ska försöka fatta mig kort.

Som ni förstår, så har jag kört fast i Lakebed Temple. Jag kommer INGENSTANS.

Har lyckats höja vattennivån första steget och har hittat "Clawshot".

Men nu då?

Antar att jag måste höja vattennivån ytterligare, men var???

Kollar man kartan, så har jag varit i alla rum till höger. Men till vänster är allt stängt och jag kommer inte vidare.

Någon som förstår vad jag menar och kan hjälpa mig? Vad är det jag missat?

Tack på förhand.

***** Glöm detta, jag hittade hjälp här http://db.gamefaqs.com/console/gamecube/file/zelda_tp_g.txt ***

Och som vanligt, så var det löjligt enkelt. Varför fastnar man vid så enkla lösningar???

Lycka till alla spelfantaster...

Redigerat av je_massage
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klarade själv Lakebed Temple igår... Tog sin tid...

Du vet det stora rummet där man hoppar och tar tag i en spak så att man kan ändra riktning på trappan...? Det ska finnas en som inte har någon spak, och där ska du använda Clawshot istället... Då forsar vattnet vidare till andra ställen, och du har möjligheten att gå förbi en sådan där dörr som snurrar runt, som hålls enbart igång för vattnet...

Du kommer att få dyka ner i vatten en hel del nu... spränga stora stenar osv... Det finns dock ett precis liknande ställe till det stället du släppte ut vattnet senast... jag menar stället där sug gick upp i en slags cirkel... Om du inte vill missa, så finns kompassen för Lakebed Temple längst uppe där...

Säg bara till om du har problem med ett speciellt ställe eller rum....

Redigerat av Toad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klarade själv Lakebed Temple igår... Tog sin tid...

Du vet det stora rummet där man hoppar och tar tag i en spak så att man kan ändra riktning på trappan...? Det ska finnas en som inte har någon spak, och där ska du använda Clawshot istället... Då forsar vattnet vidare till andra ställen, och du har möjligheten att gå förbi en sådan där dörr som snurrar runt, som hålls enbart igång för vattnet...

Du kommer att få dyka ner i vatten en hel del nu... spränga stora stenar osv... Det finns dock ett precis liknande ställe till det stället du släppte ut vattnet senast... jag menar stället där sug gick upp i en slags cirkel... Om du inte vill missa, så finns kompassen för Lakebed Temple längst uppe där...

Säg bara till om du har problem med ett speciellt ställe eller rum....

Tack för hjälpen.

Är du duktig på engelska, rekomenderar jag denna länk http://db.gamefaqs.com/console/gamecube/file/zelda_tp_g.txt

Den kommer nog hjälpa mig mycket iaf.

Ha det gött...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Shuriken

Själv har jag klarat mig till det fjärde templet utan hjälp :)

Även om jag fastnar så kollar jag inte. Håller hellre på själv i några timmar :P

Men vi är ju olika och jag hjälper gärna till om ngn behöver hjälp :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv har jag klarat mig till det fjärde templet utan hjälp :)

Även om jag fastnar så kollar jag inte. Håller hellre på själv i några timmar :P

Men vi är ju olika och jag hjälper gärna till om ngn behöver hjälp :)

Jag har också klarat igenom allt utan hjälp... Frågade dock om hjälp på tempel 3 och 4.... Men svaren kom inte förrens jag var klar och lite till...

Tror jag har kört över 40 speltimmar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...