Shadowbeing Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 vet ni hur man fångar den så kallade "reek fish"?... Har vart i det så kallade "fishing hole" i 3 timmar.... Jag har fiskat upp 3 skor, 4 hjul, 3 påsar med rupeer, en ny slags fiskekrok, en empty bottle och en kanna.... och en massa olika sorters fisk.... 5 olika dvs... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Reek fish finns bara i ett ställe, i Zoras Domain sen om du kollar på kartan så ska den finnas längst till höger på kartan tror jag. Den är röd så du ser den. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Reek fish finns bara i ett ställe, i Zoras Domain sen om du kollar på kartan så ska den finnas längst till höger på kartan tror jag. Den är röd så du ser den. ;) Fishing Hole ligger i Zoras upper River, och det ligger till höger om Zoras Domain... Hur ska jag kunna fiska vid det där röda märket? det är ju rena istiden.... lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 (redigerat) Men du ska fiska i Zoras Domain, det finns en liten plats där det simmar röda fiskar Redigerat 22 December 2006 av LillBerra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Mother and childrock.. kolla till höger (du spelar på gc va?) så ska du se att en sten är större en den bredvid.. mellan dom ska det simma reekfish Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Mother and childrock.. kolla till höger (du spelar på gc va?) så ska du se att en sten är större en den bredvid.. mellan dom ska det simma reekfish Ska kolla på saken... Eftersom platsen hette Mother and Child rocks trodde jag att det var en större plats... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
armado Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 :meddum: Nu tar vi det lilla lugna här.... jag är i Lakebed templet och jag har fått satt vatten nivån höjs 1 gång :D men vart är den andra och kanske tredje det är ju bara stängt överallt :S Tack på förhand;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg