Backstab Skrivet 20 December 2006 Rapport Skrivet 20 December 2006 Hej! Jag ska flytta min rouge till ett annat acc. Det går väll :unsure: Men måste man betala med kredikort?(har nämligen inget <_< )
Gäst Xarph Skrivet 20 December 2006 Rapport Skrivet 20 December 2006 ja det går men jag vet inte om man måste betala med kort :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: (rockband)
Gäst DonKeN Skrivet 20 December 2006 Rapport Skrivet 20 December 2006 Hej! Jag ska flytta min rouge till ett annat acc. Det går väll :unsure: Men måste man betala med kredikort?(har nämligen inget <_< ) Bankkort/Kreditkort..Du kan alltid fråga om lov för dina föräldrar.
Backstab Skrivet 20 December 2006 Författare Rapport Skrivet 20 December 2006 Hej! Jag ska flytta min rouge till ett annat acc. Det går väll :unsure: Men måste man betala med kredikort?(har nämligen inget <_< ) har testat dom vill inte lämna ut kort "numret" <_< :angry:
NossLoad Skrivet 20 December 2006 Rapport Skrivet 20 December 2006 (redigerat) Hej! Jag ska flytta min rouge till ett annat acc. Det går väll :unsure: Men måste man betala med kredikort?(har nämligen inget <_< ) Lite smått dumma i huvudet isåfall xD. Ifall du har sådanna föräldrar så förstår jag varför du tänker som du gör. Tack för att du förklarade. xD xD xD Bk to topic.. Bankkonto eller Kreditkort. Du MÅSTE fråga dina föräldrar om lov först för du är under 18 år. Om du får ett nej så får du nöja dig med det. Så är livet xD! Redigerat 21 December 2006 av NossLoad
Backstab Skrivet 21 December 2006 Författare Rapport Skrivet 21 December 2006 (redigerat) Hej! Jag ska flytta min rouge till ett annat acc. Det går väll :unsure: Men måste man betala med kredikort?(har nämligen inget <_< ) Men då går allr åt h*lvete :angry: Men ja e ju 13 föresten Redigerat 21 December 2006 av ludde_360
NossLoad Skrivet 21 December 2006 Rapport Skrivet 21 December 2006 Hej! Jag ska flytta min rouge till ett annat acc. Det går väll :unsure: Men måste man betala med kredikort?(har nämligen inget <_< ) Oj skulle skriva 18.. xD sorry m8 =)
Backstab Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Skrivet 22 December 2006 f*n! :angry: men okej då vet jag tack :cool:
Rekommendera inlägg