CeZ Skrivet 20 December 2006 Rapport Skrivet 20 December 2006 Hejsan! :) Mina pratbubblor i windows XP från program eller liknande är borta. Jag hör fortfarande det lilla "plopp" ljudet, men inget kommer fram. för andra användare på denna datan går det, men inte på min profil. Kan någon hjälpa mig? Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 20 December 2006 Rapport Skrivet 20 December 2006 (redigerat) Du kan alltid skapa om kontot. Men någon annan kanske vet ett bättre sätt? Redigerat 20 December 2006 av Bf2-nörden-Niclas Citera
CeZ Skrivet 21 December 2006 Författare Rapport Skrivet 21 December 2006 Du kan alltid skapa om kontot. Men någon annan kanske vet ett bättre sätt? Skapa om kontot låter lite onödigt, då försvinner ju en hel del grejer. Det har funkat förut, föressten. Citera
Hajen Skrivet 21 December 2006 Rapport Skrivet 21 December 2006 gör ett till konto, gör alla filer och mappar delade och ta bort ditt gammla. Citera
KalphiteQ Skrivet 21 December 2006 Rapport Skrivet 21 December 2006 Men du har inte mixtrat med inställningarna va cooliz ?? :P Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 21 December 2006 Rapport Skrivet 21 December 2006 Det gör min lillebrorsa på den andra datorn vi har. Jag kan bara inte sitta vid den, datorn är gammal och är gätte trög. :angry: Kan bara sitta vid min egna snabba... :D Citera
CeZ Skrivet 21 December 2006 Författare Rapport Skrivet 21 December 2006 Men du har inte mixtrat med inställningarna va cooliz ?? :P Näe, inte vad jag kommer ihåg. Seriösare svar? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.