Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 21 December 2006 Rapport Skrivet 21 December 2006 Jag har en fil som är en package-fil. Vad sjutton är det för fil? Någon som vet? Filen har låtar som är brända ihop till en. Så när man öppnar filen med winamp så spelar han upp musikfilen (package-filen) som är 21minuter lång. Men som sagt var, vad är package och hur gör man om den till mp3 eller något annat vanligt musikformat? Citera
ELF Skrivet 21 December 2006 Rapport Skrivet 21 December 2006 Package-fil... Det låter konstigt... Jag tror inte att jag har rätt, men... Jag skulle tro att det är något format som du inte har något program som klarar att packa upp eller liknande, men din mediaspelare fattar ändå att det är ett packet med filer... Eller så är det ett packet som är trasigt men mediaspelaren klarar det ändå... Citera
rikke Skrivet 21 December 2006 Rapport Skrivet 21 December 2006 vad är det för slut tag? altså i stället för ".mp3" lr ".wma", ".JPG" Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.