Dezen Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 Enligt mig e det dåligt, bara tanken på alla äckliga sdhsflhajhrajfdsf trådar får mig att må illa! Gör ett forumleks-forum istället! Citera
Vitdom Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 det är roligt med ett sånt subforum!!! :D Citera
Gäst Szellerie Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 Enligt mig e det dåligt, bara tanken på alla äckliga sdhsflhajhrajfdsf trådar får mig att må illa! Gör ett forumleks-forum istället! Tyvärr, men trådar som: "aödkaosölfdlkcöjdlzxdcklasjklidcjlazdnföjsikflnslökdfnjsdzöfsaznfcsldzöflcsmdlkzxdöas" är ej tillåtna (tror jag :blink:) Citera
nico Skrivet 30 December 2006 Rapport Skrivet 30 December 2006 Inte längre, ändrades dagen efter forumet skapades. Det bryter dels förmodligen mot din ISP's policy och dels så gäller §1.11 även i spamforumet, den är bara ganska försvagad så det mesta går bra - men inte just "ljsdbfodihvsdokfvcsdgfdpiugmer0ijger" -trådar. Citera
maaakus Skrivet 30 December 2006 Rapport Skrivet 30 December 2006 men vad är det för roligt att skriva en asgdsjdsadhsajdsadsahdjasdka-tråd? varken din rank eller din inläggsräknare går ju upp! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.