Dezen Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Enligt mig e det dåligt, bara tanken på alla äckliga sdhsflhajhrajfdsf trådar får mig att må illa! Gör ett forumleks-forum istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 det är roligt med ett sånt subforum!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Enligt mig e det dåligt, bara tanken på alla äckliga sdhsflhajhrajfdsf trådar får mig att må illa! Gör ett forumleks-forum istället! Tyvärr, men trådar som: "aödkaosölfdlkcöjdlzxdcklasjklidcjlazdnföjsikflnslökdfnjsdzöfsaznfcsldzöflcsmdlkzxdöas" är ej tillåtna (tror jag :blink:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 jopp.. det är dem! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Inte längre, ändrades dagen efter forumet skapades. Det bryter dels förmodligen mot din ISP's policy och dels så gäller §1.11 även i spamforumet, den är bara ganska försvagad så det mesta går bra - men inte just "ljsdbfodihvsdokfvcsdgfdpiugmer0ijger" -trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 men vad är det för roligt att skriva en asgdsjdsadhsajdsadsahdjasdka-tråd? varken din rank eller din inläggsräknare går ju upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.