Backstab Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Någon mer än jag som tycker det vore kul med ett bf forum? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Det vore kul med underforum för de största spelserierna, så som GTA, BF, Halo, Star Wars, FIFA, NHL. Jag tror att det skulle leda till ökad aktivitet. Men detta har tagits upp innan, gällde dock inte BF då tror jag. Och svaret blir något sånt här; ”Idén låter ej så nödvändig, då inte många trådar handlar om spelet ***” Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 (redigerat) Det vore kul med underforum för de största spelserierna, så som GTA, BF, Halo, Star Wars, FIFA, NHL. Jag tror att det skulle leda till ökad aktivitet. Men detta har tagits upp innan, gällde dock inte BF då tror jag. Och svaret blir något sånt här; ”Idén låter ej så nödvändig, då inte många trådar handlar om spelet ***” Och det är ju sant, värför göra ett forum för ett spel som nästan ingen skriver om. Admin gör underforum om han tycker det är nödvändigt, dvs om det görs många trådar om nånting. Punkt slut. Redigerat 21 December 2006 av _Master_Sword_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Det vore kul med underforum för de största spelserierna, så som GTA, BF, Halo, Star Wars, FIFA, NHL. Jag tror att det skulle leda till ökad aktivitet. Men detta har tagits upp innan, gällde dock inte BF då tror jag. Och svaret blir något sånt här; ”Idén låter ej så nödvändig, då inte många trådar handlar om spelet ***” okej men de va underfforum ja menade :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Jag menade också underforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Ja men asså ja skrev bara forum men menade underforum :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Det vore kul med underforum för de största spelserierna, så som GTA, BF, Halo, Star Wars, FIFA, NHL. Jag tror att det skulle leda till ökad aktivitet. Men detta har tagits upp innan, gällde dock inte BF då tror jag. Och svaret blir något sånt här; ”Idén låter ej så nödvändig, då inte många trådar handlar om spelet ***” Man kan ju inte bara göra subforum till de kändaste och populäraste spelen eftersom många av de allra populäraste spelen inte är fullt så populära på Fuska.se som de är i samhället. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Det vore kul med underforum för de största spelserierna, så som GTA, BF, Halo, Star Wars, FIFA, NHL. Jag tror att det skulle leda till ökad aktivitet. Men detta har tagits upp innan, gällde dock inte BF då tror jag. Och svaret blir något sånt här; ”Idén låter ej så nödvändig, då inte många trådar handlar om spelet ***” Varför inte bara ha underforum för FIFA, NHL, Star Wars och några andra av de stora spelserierna. Stora spel, leder till många diskussioner. Och många äger spel ifrån Sta Wars och andra stora spelserier, även här på fuska. Så varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Jo, därför att inget av de här spelen är så populära, iallafall inte på den här sidan. Du verkar ju vara desperat på fler subforum så att sidan får mer inlägg. Ska folk diskutera ett känt spel bara för att det är känt även om de kanske aldrig spelat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Det vore kul med underforum för de största spelserierna, så som GTA, BF, Halo, Star Wars, FIFA, NHL. Jag tror att det skulle leda till ökad aktivitet. Men detta har tagits upp innan, gällde dock inte BF då tror jag. Och svaret blir något sånt här; ”Idén låter ej så nödvändig, då inte många trådar handlar om spelet ***” En del spel finns det helt enkelt inte så mycket att diskutera om, även om dem är populära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Tycker att de borde göra ett GW forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Mars:Gå inte OT :) Föresten tror jag inte att det skulle löna sig med ett GW forum... Aja BF forum tror jag inte är nödvändigt iaf inte nu eftersom att det inte verkar vara många som spelar. Det borde ju minst vara 5-10 inlägg per dag i ett forum från olika personer och jag tror inte att ett BF forum skulle uppfylla det. Fast man vet ju aldrig, detta är bara vad jag tror eftersom att jag inte vet någon som är intresserad av Battlefield på detta forum men man kan ju alltid testa eftersom att man aldrig vet. (Världens längsta mening xD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.