mega Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 allt är möjligt med fuska rg_fuskare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Ja då förstår jag. här är mitt team på bild! Minun finns vid Brendans fot! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 30 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 haha snygg bild! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Porträtt :) hur gjorde du det föresten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Porträtt :) hur gjorde du det föresten? hämta sprites från internet och fixa den på paint. Enkelt vi borde skapa en tråd där man postar sin team i porträtt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Ja,kolla i tråder tranier card. PS:Är minun en bra pokemon?Inte i moves,utan i status? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Ja,kolla i tråder tranier card. PS:Är minun en bra pokemon?Inte i moves,utan i status? vet inte mitt team shainy glaile lv 100 shainy charizard lv 76(tränar anars charizard lv 100) shainy magikarp lv 93(tränar anars piloswine lv 100 shainy crobat lv 98 tyranitar lv 100 shainy salamance lv 97 jag har en shainy dragonite lv 56 och en shany mathamp lv 34 jag har tränat och fångat alla pokemon jag möter. :medieval: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 (redigerat) Ja,kolla i tråder tranier card. PS:Är minun en bra pokemon?Inte i moves,utan i status? jadå han är jätte bra, min Rayquaza använder jag inte så mycket så han är min tredje bästa pokemon. använder dessa tre när jag spelar i en arena i Battle Frontier: Sceptile Minun Aggron Redigerat 31 December 2006 av rg_fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 i battle frontier andvänder jag shainy glaile 100 charizard lv 100 chainy salamance lv 98 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
together10 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 mitt emerald//// jag har klonat så jag har sex rayquasa i lvl 100 sex rayquasa i lvl 100 :medieval: :cool: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg