Gäst Sandjolt Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Mycket bra att man kan hjälpa till att ändra för att det ska bli rätt och att det ska bli ordning, dock har jag sett vissa som har ändrat till tex. detta: Spelet går ut på:asdj Spelkontroller: adad det är mycket konstigt att dessa ändringar bli godkända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Mycket bra att man kan hjälpa till att ändra för att det ska bli rätt och att det ska bli ordning, dock har jag sett vissa som har ändrat till tex. detta: Spelet går ut på:asdj Spelkontroller: adad det är mycket konstigt att dessa ändringar bli godkända. Dessa beskrivningar stod antagligen där när spelen blev tillagda. Tror inte sådana beskrivningar blir godkänna, och speciellt inte med belöning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Varför kan man inte söka på spel? ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Det var skönt med den här uppdateringen, jag ska helt klart hjälpa till och få ordning på det hela. klart du ska -.-' bra uppdatering förresten ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.