Gäst Scavenger Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 kan man koppla in sitt sd i datorm ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 nej det kan man inte <_< ... man kan koppla in ett "tillbehör", en USB connector... finns att köpa på de flesta ställena.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 kan man koppla in sitt sd i datorm ? jo, man kan koppla in sitt SD i datorn, om man har en kort läsare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 men han menade nog DS :P ^^ SD går att koppla in, det e klart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst schneak Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 och om man har super card kan man koppla in SD kost i DSet också. så: man kan koppla in sitt DS i datorn om man har rätt saker ;) men man måste ha DS lite för att det ska funka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 nepp man kan ha en AR för att koppla in i datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skate_1986 Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Det att man kan koppla ihop sitt ds med datorn på ett sett som någon skribent tipsade hade jag inte en blekaste aning om. Men det som är en ren självklarhet för andra, är destå svårare för andra. Nog med att jag viste att det går att koppla ihop ds:et med datorn via usb-connetcorn (sk.Wi-Fi)det visste jag, men inte på det föregående settet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg