NossLoad Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Hej! Jag har precis kommit till staden efter Forest Temple, en öken stad. Jag gick till Death Mountains eller vad det heter. Mitt spel står på atm så skynda er att svara! jag klättrade upp till du vet den där första jobbiga goron.. jag har försökt allt men han putter bara ner mig, även om jag håller inne på A som de visade man skulle göra på geten i Hyrule =) Tack i förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Du ska tbx till Ordon Village och prata med majoren han kommer ge dig iron boots som du måste använda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Ni på fuska.se är ganska sega ni.. jag fixa det LÅNGT LÅNGT UBER LÅNGT innan första inlägget <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Jamen det är f*n inte så lätt att du ska posta en tråd och sen kanske 10 minuter efter någon svarar, folk sitter inte här och kollar forum 24/7, vi försöker hjälpa folk så mycket vi kan. <_< -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Ni på fuska.se är ganska sega ni.. jag fixa det LÅNGT LÅNGT UBER LÅNGT innan första inlägget <_< Jag tror inte på dej eftersom du postade inlägget 16:27 och Lillberra postade 16:50.Bara 23 minuter, det är ju LÅNG LÅNG UBER LÅNGT..eller? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Ni på fuska.se är ganska sega ni.. jag fixa det LÅNGT LÅNGT UBER LÅNGT innan första inlägget <_< 23 min är länge ifall man har en hjärna (när man spelar zelda) haha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Jäkla P12:ar som inte uppskattar något.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 (redigerat) Ni på fuska.se är ganska sega ni.. jag fixa det LÅNGT LÅNGT UBER LÅNGT innan första inlägget <_< Elite: Kan hålla med. Vad är meningen att du ska posta trådar där du förklarar var du fastnat, och sen efteråt springa tillbaks till GC'n och klara det på 10 min, och sen tbx till datorn bara för att skriva att vi har varit sega? Gör du detta för att tjäna fuskarank? Du kan åtminstonde tacka dom som hjälper dig, även om det är försent, istället för att klaga. Redigerat 22 December 2006 av LillBerra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg