Hoppa till innehåll

Wii Värt Pengarna?


TheUnnamed
 Dela

Är Wii värt pengarna?  

47 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kaktus-Killen

klart den är prisvärd då den är billig och sämst bland PS3 o XB360.

 

enda intressanta är Zelda och kontrollerna, som knappast räcker som motivering för mig.

 

Röstade ändå Nej.

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag röstade ja, Det kostar 2800 och mycket nöje med dom roliga kontrollerna! Dock inte mycket spel nu men det kommer, Det blev 1:a Mellan PS3 och XBOX 360...

 

Såhär såldes det konsoller! det sålldes runt 2500 konsoller runt sverige ca 1sek!

 

 

dock blev det överbokningar... så idag kan man inte köpa Wii förtillfälligt både Zelda och Wii är fullbokade! :blink:

 

 

Xbox 360 såldes 1000 konsoler på 1,63 sek

 

 

PS3 såldes 700 konsoler på 0,88

 

 

Källan e från speltidingen SUPER PLAY!

 

 

 

Detta e några svaga punkter med Wii

 

Ingen DVD spelare

en sändare som är lite dum!

 

 

Tack för mig ÄLSKAR WII!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle nog säga ja på den här även fast jag inte har det eller kommer skaffa det, men jag tar ja för att det är en bra konsoll och att det är bra spel så om du tycker om Nintendo spelen så tycker jag absolut att du ska skaffa Wii inge snack om saken.

 

Det va någon innan som sa att det fanns några nackdelar med Wii, men jag säger såhär finns det någon kosnoll som det INTE finns några nackdelar på? Jag som är Sony f*n kommer skaffa PS3 kan hitta flera nackdelar med den som priset tycker det är för högt, så jag väntar, men här som på Wii så är det inte super högt pris, men visst det koster det gör det. Men det är fortfarande en bra konsoll så jag tycker Go for it!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

Wii äger, men call of duty 3 är ett h*lvete att spela eftersom man knappt kan sikta med vapnena :( men zelda är kul, dock saknar Wii dvd vilket suger men det ska komma ett nytt Wii med dvd till nästa jul ( ONÖDIGT?!?!? )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...