Autobahn Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Hej. Det står att jag är #7 gamer i gallerian, när jag egentligen är #5 über fuskare. Är detta en miss eller är det menat att det ska vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Det står högre ranker för alla i gallerian ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 (redigerat) I gallerian är finns det samma ranker som på forumet fast det är inläggen som räknas och inte FuskaRanken. Har du alltså 1500 inlägg är du #7 gamer i gallerian fastän du har en annan rank i forumet. ´Dock gäller inte rankerna i gallerian nu efter uppdateringen. Redigerat 25 December 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 SÖK innan du gör en tråd. Vet att det finns minst en tråd om samma sak. Aja, i gallerian är det samma system som på den förra forumsversionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Visst inte, ranken är ju borttagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 (redigerat) Visst inte, ranken är ju borttagen. Jag pratar om förut jag visste inte att detta fanns med i Projekt L (var det så? minns inte). Innan Admin bestämde att det nya projektet skulle starta så var det samma "rang system" i gallerian som i den förra forumsversionen, om det inte var den förr-förra inget jag kommer ihåg. Redigerat 25 December 2006 av Beldur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.