KillZone95 Skrivet 2 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 vi får heller ingen julmust istället får vi äppeljos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Vi får det som brukar finnas på ett julbord. D.v.s kötbullar, prinskorv, Janssons Frestelse, Potatisgratäng :huh: m.m. Och så får vi 2 flaskor julmust =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 (redigerat) Japp Köttbullar & Julmust med mera. Redigerat 3 Januari 2007 av SmartMedia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 i min skola får man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 vi får det! Det e skit gott! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 När vi fick julbord var jag o köpte godis på Willys.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Vi får köttbullar,prinskorv och potatis.Jansons frestelse får vi också men jag föredrar hellre namnet för elefant avföring(iallafall när det gäller skolan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Julbord men ingen Julmust:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.