Gäst DonKeN Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Skinka, Kalkon, köttbullar, prinskorv, grattäng, julmust och en massa goda tillbehör :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandjolt Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jepp, allt man kan tänka sig på ett julbord och julmust ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Sill (EWWW!), Små köttbullar, prinskorvar, konstiga äckliga röror. Det e typ det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Julbordet på min skola brukar vara äckligt det enda som brukar gå att äta är sillen. Vi får, Janssons, Köttbullar, Sill, Skinka, Prinskorv. Och dricka till får vi vatten och mjölk om det räcker åt alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Woot?!?! vi fick köttbullar,mos och rödbets sallad som julmat. Dom snåla CENSUR :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elvin95 Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 såklart vi får!!! Vi får ta hur mycket som helst julmust!!!!!! :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Jag vet knappast om man kan kalla kötbullarna, korvarna och julmusten för julbord på våran skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 ja e besviken över vår skolas julmat, ingen potatisgratäng(för mig är den kronan på verket) utan det blev bara vanlig potatis(trååkit). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 julbordet e f*n det jag ser fram imot på skolan. så j*vla gött fast dock ingen julmust... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cheatsaregood Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 VI FICK ALLT O LITE TILL PÅ JULBORDET I VÅRANN SKOLA :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Julbordet lades ner för ett par år sedan på vår skola. Numera får vi risgrynsgröt och skinkmackor till jul. de var ju dåligt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 I min skola får jag julbord. bara du? är du ett exemplarbarn? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.