Gäst Youx Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Asså när man trycker på nåns extralänk då kommer det en knapp det det står ungefär: Forsätt till fuska.se. kommer inte exakt ihåg va som står men fråg man sitt UK om nån klickar på den knappen eller räcker det om nån bara klickar på länken? för jag tänkte ha ett pop up fönster på min sida då skulle ja få en hel del klick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Ifall personen klickar på "fortsätt till forum.fuska.se" så blir det ett unikt klick, dvs ett UK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Okej de va inte bra men tack iallafall :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 (redigerat) Haha Youx hade du tänkt att spamma med den som jag gör ibland lr? xD Tyvärr lönar det sig aldrig eftersom att ingen klickar fortsätt.. :( Håller med, det är inte bra xD Har också undrat över detta eftersom att jag knappt fått några klick xD Redigerat 25 December 2006 av Beldur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandjolt Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 När du har tillräckligt med unika klick kan du välja en sak som tex. Ta bort en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 synd då skulle man ju kunna ha extra länken som pop up :P lätta UK :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 (redigerat) synd då skulle man ju kunna ha extra länken som pop up :P lätta UK :) skulle väl knappt göra nåt att man hade det som pop up för då får ju folk ändå reda på fuska.se, det gör väl inget! förresten hur gör man pop up som html? :blink: Redigerat 27 December 2006 av Mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandjolt Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 synd då skulle man ju kunna ha extra länken som pop up :P lätta UK :) Haha du e ju bara för smart! xD Man skulle ju kunna betala tex. jesper.nu en summa för att ha den som pop-up där man skulle ju tjäna igen pengarna på högst en vecka xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 mm Admin kan inte du ändra detta? du kännar ju besökare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 förresten hur gör man pop up som html? :blink: är inte så säker att det går i HTML annars är det bara att söka "HTML pop-up" på google eller "javascript pop-up" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Mmm... det har ni rätt i. jag förlorar en j*vla massa besökare tack vare det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Det är ju typ omöjligt att få många click för ingen trycker ju "Fortätt till fuska forumet " eller vad det står :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.