Hoppa till innehåll

En Fråga Om Extralänken.


Gäst Youx

Rekommendera inlägg

Asså när man trycker på nåns extralänk då kommer det en knapp det det står ungefär: Forsätt till fuska.se.

kommer inte exakt ihåg va som står men fråg man sitt UK om nån klickar på den knappen eller räcker det om nån bara klickar på länken?

för jag tänkte ha ett pop up fönster på min sida då skulle ja få en hel del klick.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha Youx hade du tänkt att spamma med den som jag gör ibland lr? xD Tyvärr lönar det sig aldrig eftersom att ingen klickar fortsätt.. :( Håller med, det är inte bra xD Har också undrat över detta eftersom att jag knappt fått några klick xD

Redigerat av Beldur
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

synd då skulle man ju kunna ha extra länken som pop up :P lätta UK :)

 

skulle väl knappt göra nåt att man hade det som pop up för då får ju folk ändå reda på fuska.se, det gör väl inget!

förresten hur gör man pop up som html? :blink:

Redigerat av Mars
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sandjolt

synd då skulle man ju kunna ha extra länken som pop up :P lätta UK :)

 

Haha du e ju bara för smart! xD Man skulle ju kunna betala tex. jesper.nu en summa för att ha den som pop-up där man skulle ju tjäna igen pengarna på högst en vecka xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...