dinhoerkan Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Tjenare! Efter mycket klagande har jag nu gjort en ny design till http://www.fcbarca.se vad tycks om den nya? http://www.fcbarca.se Ingen som har någon kommentar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 (redigerat) Den ser för vanlig ut! Redigerat 23 December 2006 av NossLoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 snygg och enkel =) i like ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Som Zimens säger..men jag stör mig på att man bara ser lite av barca märket längst upp till vänster.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinhoerkan Skrivet 25 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Som Zimens säger..men jag stör mig på att man bara ser lite av barca märket längst upp till vänster.. <{POST_SNAPBACK}> Okej,ska väll ändra det då. Den ser för vanlig ut! <{POST_SNAPBACK}> Man tackar! Som Zimens säger..men jag stör mig på att man bara ser lite av barca märket längst upp till vänster.. <{POST_SNAPBACK}> Okej,ska väll ändra det då. Den ser för vanlig ut! <{POST_SNAPBACK}> Man tackar! <{POST_SNAPBACK}> okej,vad ska ändras? Som Zimens säger..men jag stör mig på att man bara ser lite av barca märket längst upp till vänster.. <{POST_SNAPBACK}> Okej,ska väll ändra det då. Den ser för vanlig ut! <{POST_SNAPBACK}> Man tackar! Som Zimens säger..men jag stör mig på att man bara ser lite av barca märket längst upp till vänster.. <{POST_SNAPBACK}> ÄGANDE! Okej,ska väll ändra det då. Den ser för vanlig ut! <{POST_SNAPBACK}> Man tackar! <{POST_SNAPBACK}> okej,vad ska ändras? <{POST_SNAPBACK}> Som Zimens säger..men jag stör mig på att man bara ser lite av barca märket längst upp till vänster.. <{POST_SNAPBACK}> Okej,ska väll ändra det då. Den ser för vanlig ut! <{POST_SNAPBACK}> Man tackar! Som Zimens säger..men jag stör mig på att man bara ser lite av barca märket längst upp till vänster.. <{POST_SNAPBACK}> hallå? Okej,ska väll ändra det då. Den ser för vanlig ut! <{POST_SNAPBACK}> Man tackar! <{POST_SNAPBACK}> okej,vad ska ändras? Som Zimens säger..men jag stör mig på att man bara ser lite av barca märket längst upp till vänster.. <{POST_SNAPBACK}> Okej,ska väll ändra det då. Den ser för vanlig ut! <{POST_SNAPBACK}> Man tackar! Som Zimens säger..men jag stör mig på att man bara ser lite av barca märket längst upp till vänster.. <{POST_SNAPBACK}> ÄGANDE! Okej,ska väll ändra det då. Den ser för vanlig ut! <{POST_SNAPBACK}> Man tackar! <{POST_SNAPBACK}> okej,vad ska ändras? <{POST_SNAPBACK}> <{POST_SNAPBACK}> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Jag tyckte den var bra! inte för jag fattar innehållet på sidan (hatar fotboll) men inte så mycke reklam, man hittade lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinhoerkan Skrivet 26 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Jag tyckte den var bra! inte för jag fattar innehållet på sidan (hatar fotboll) men inte så mycke reklam, man hittade lätt <{POST_SNAPBACK}> okej lite mycket reklam kanske he! Jag tyckte den var bra! inte för jag fattar innehållet på sidan (hatar fotboll) men inte så mycke reklam, man hittade lätt <{POST_SNAPBACK}> okej lite mycket reklam kanske he! <{POST_SNAPBACK}> hha Jag tyckte den var bra! inte för jag fattar innehållet på sidan (hatar fotboll) men inte så mycke reklam, man hittade lätt <{POST_SNAPBACK}> okej lite mycket reklam kanske he! Jag tyckte den var bra! inte för jag fattar innehållet på sidan (hatar fotboll) men inte så mycke reklam, man hittade lätt <{POST_SNAPBACK}> okej lite mycket reklam kanske he! <{POST_SNAPBACK}> hha <{POST_SNAPBACK}> BARCA!!! Jag tyckte den var bra! inte för jag fattar innehållet på sidan (hatar fotboll) men inte så mycke reklam, man hittade lätt <{POST_SNAPBACK}> okej lite mycket reklam kanske he! Jag tyckte den var bra! inte för jag fattar innehållet på sidan (hatar fotboll) men inte så mycke reklam, man hittade lätt <{POST_SNAPBACK}> okej lite mycket reklam kanske he! <{POST_SNAPBACK}> hha Jag tyckte den var bra! inte för jag fattar innehållet på sidan (hatar fotboll) men inte så mycke reklam, man hittade lätt <{POST_SNAPBACK}> okej lite mycket reklam kanske he! Jag tyckte den var bra! inte för jag fattar innehållet på sidan (hatar fotboll) men inte så mycke reklam, man hittade lätt <{POST_SNAPBACK}> okej lite mycket reklam kanske he! <{POST_SNAPBACK}> hha <{POST_SNAPBACK}> BARCA!!! <{POST_SNAPBACK}> hallå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 man ser bara halva barca logon... måste ändras genast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinhoerkan Skrivet 28 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 man ser bara halva barca logon... måste ändras genast OLE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 citerar du dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinhoerkan Skrivet 29 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 aaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 just det, som vi alla gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.