agiyr Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 rubriken säger allt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 hur menar du? menar du i Sootopolis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Menar du så att de slåss..?? Eller gängbråk mellan vatten och eld..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 öhh beskriv lite -.- rubriken säger inte så mycket.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 om du menar på emerald så ska dom börja bråka så fort båda är vakna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 hur menar ni? t,ex om man linkar med en kompis med groudon och en med kyogre? min kompis och jag har gjort det en gång hände inget förutom att jag losa :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Du ska möta både Team Magma o Team Aquas ledare så kommer dom börja bråka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 31 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Jag har fått svaret nu... I sootpoils city slåss ju de 2.Bara på EMERALD!Man måste gå till ett ställe 1 route 127 och besegra team aqua.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Hade du sagt Emerald kanske det varit lättare? -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 31 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Nej,de bråkar bara i emerald,alla som kan svaret kan så pass mycket om pokemon att de vet det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Har dom börja bråka?Har du varit i Cave Of Origan och träffa Wallace.Flyg då till staden som flyter på vattnet.Om du inte ha varit där ska du surfa dit.Sen när du har kommit dit ska du åt höger (till Rayquaza asså) gå till Rayquaza så kommer h@n att flyga iväg.flyg nu till Sootopolis så kommer du se en video,klart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg