Pikachu86a Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Har du ståt upp för vad du gilar? det låter som det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Jga tycker vi borde sluta med denna tråd nu, alla vet svaret! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Ja men det är ju roligt att diskuttera. Eller ska vi starta en bra debatt tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Ursäkter?!? Detta är en vanlig dag för mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Har du ståt upp för vad du gilar? det låter som det.Jupp, så småningom blev jag respekterad för det också. Det tog väl ett tag men det är det värt. Sedan dess har jag väl aldrig blivit retad för det. :) Tycker att alla borde testa det ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Det var väldigt bra gjort av dig och modigt. MolleMan. Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Nej, absolut inte... Bra skrivet Pikachu! Håller fullständigt med dig. MolleMan: Om du står upp för det du gillar kommer de så småningom att respektera dig. Jag lovar dig att du inte kommar att bli retad om du VERKLIGEN står upp och kämpar. Alla har olika smak och ingen ska vara mobbad för det. Nu ska jag berätta hur en dag för mig är.. Kommer till skolan Killen Låssas att jag är så fet att min mage puttar in honom i vägen Alla hälsar Hej Tjockis till mig Lektion: alla skicka lappa men ''tjockis'' på Lunch: alla klagar på mig att jag äter för mycket Rast:Ingen vill va med mig Om jag säger att jag gillar pokemon hade man ett smekis till ''Pokemonnörd'' Kul Skolan är va? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Varför tar du inte upp det här med lärarna eller med dina föreldrar? så här ska det inte gå till. Det kalas för trakasering och det är brotsligt enlig svenskt lag. Lysnar inte skolan så får du gå till polisen. så här ska du inte bli behandlade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Håller med. Prata med din lärare eller dina föräldrar så kan de ta kontakt med rektorn på skolan och enligt en ny lag så kan mobbarna behöva byta skola. Så om du tar upp det kan du få det bättre i skolan. Man ska absolut inte plågas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Det är sant, kontakta de som är ansvariga för såna här beteénden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Ska försöka ..... Tänker nog berätta mamma i kväll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Det tycker jag du ska göra. Du ska inte behöva ha det så här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg