Maenster Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Har skickat ett meddelande till alla på Min Msn ''Kallar ni mig tjock igen så Flyttar jag här ifrån'' Nu får jag bara vänta och se vad dom gör med mig i morron :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Jag skulle inte tro att det var så bra. Det är bätre du pratar med skolan. Risken är att det har blvit värre nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Mm, den risken finns :/ De vet nog att du inte kommer att flytta och då kommer de bara att trakasera dig ännu mer om det värsta insker. Men det är bra att du försöker börja göra någonting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Då får jag säga till vår lärare ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Ja det tycker jag att du ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Nej, det är inte bra, då böjar de reta dig mer. Det är bättre att reda ut det själv, det fattade jag när jag hade en lärare som alltid var emot mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Jag snackar med en av dom nu han har sagt att han ska sluta :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Nej, det är inte bra, då böjar de reta dig mer. Det är bättre att reda ut det själv, det fattade jag när jag hade en lärare som alltid var emot mig.Så får man itne tänka, om man inte gör någonting kommer det bara att bli värre. Man ska ta tag i det och berätta det för någon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Samma ***** Snubbe håller på fortfarande Hela morgonen var bara bra ingen sa nåt Men på gympan så tar han min handuk och säger ''Run Tjockis'' Jag tar handuken och ska gå in när han stänger dörren och när jag äntligen kommer in kalla han mig Tjockis igen Jag blev skit sur och drämde till honom sen stog han och flina ett tag men en kort stund efter gick han hem oxå jag har berättat för min mamma oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Det var väl inte det bästa att du drämde till honom. Bra att du har berättat i alla fall. Ett annat alternativ är att bara skit i dom, de kommer trötna efter ett tag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Ja men det blir ju lätt att man drömer till någon när man är arg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 (redigerat) Gillar spelen mest, och det har jag alltid gjort. Fast det är rätt kul att gå igenom sina gamla samlarkort. Jag hade alla utom ett par stycken i den första vågen Pokémon. :) Redigerat 28 Augusti 2007 av nacho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg