Pelleelle Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 men jag har slutat titta på serien... >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Man är inte mobbad för att man spelar spelen. Tycker det verkar konstigt att man blir mobbad vid tolvårsåldern för man gillar pokemon. Tycker att det är den åldern som tv-serien och samlarkorten öär tiktade åt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Haha, nejdå. Alla seriösa spelare är oftast 15-22 år gamla. När mästerskapen spelades i USA så var det killar i 30 års åldern med som var med. pokemon.com Tror du kan hitta spelarna där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Man får väl ha sina egna intressen... Jag gillar pokémon. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 jag gillade pokemon, men inte lika mycker nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Pokémon-spelen äger ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zato Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 E man mobbad om ma gillar pokémon när man e 12 år?? :unsure: :huh: ee....ja lite men du ska inte vara rädd för att brättadet var stolt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Jag rekomenderar dig att gå in på serebiis forum. Där kan du fråga hur gamla dom är :P serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 (redigerat) Nej såklart inte. Eller?.. Mina kompisar och 50% av mina kusiner gillar det. Redigerat 24 December 2006 av comgoran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Haha,i min klass typ mobbar dom de som har pokémon-spel,nästa dag går man hem till en av dom och var säger dom:Kan du hjälpa mig med Emerald? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Hehe det är ju inte mobbat men när man köper pokemon prylar t,ex pokebollar eller kanske fullt med placher på pokemon över hela rummet då börjar man bli lite på gränsen till mobbad :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 nej pokemon är helt känt i japan. det finns vuxna som spelar pokemon i japan! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg