admin Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Då är nya designen uppe efter mycket om och men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 (redigerat) Jag hatar den nya designen :( Snälla kan du inte byta tillbaks? Man får spader av att flikarna är dä uppe, bannern är ful, och det ser skitfult ut då alla länkar är understrukna. BYT! Redigerat 24 December 2006 av reXXirT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Asså det är fett nice, härlig design. Dock lite jobbigt med underline på alla länkar ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Haha, det var jag och MightyMe som härjade Admin med massa PM om att byta skin efter grönt, och sen brunt, och tillslut blev det blått. ^_^ Gillar färgen som sagt. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Jag tycker den är snygg, FÖRUTOM att alla länkar är understrukna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Den duger. Ingen särskilt stor skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 De grå kanterna på sidan var inge snyggt jue =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 (redigerat) Tjá den är väl helt okej men det här va knasigt: http://img209.imageshack.us/img209/9303/buggengi9.png Jag menar vad gör det där raden mitt framför Mobiltjänster länken? Redigerat 24 December 2006 av kalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskaren91 Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Tjá den är väl helt okej men det här va knasigt: http://img209.imageshack.us/img209/9303/buggengi9.png Jag menar vad gör det där raden mitt framför Mobiltjänster länken? hmm, tror de bara e du som har det så för hoss mig ser det normalt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Samma sak för mig.. :S Byt tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Snygg design! Gillar dock inte att det är underline på alla länkar, som No_Fear skrev. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Så nu har det fixat sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.