Smiter Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 jag håller med nico, dwett är ju bara ändrat där uppe? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Sidorna, alltså "utanför" sidan är ändrat till silver/blått med, ser bra ut tycker jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Tjá den är väl helt okej men det här va knasigt: http://img209.imageshack.us/img209/9303/buggengi9.png Jag menar vad gör det där raden mitt framför Mobiltjänster länken? Alla som får detta problem, töm Cache. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Eller tryck bara CTRL+F5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Hjälp..?! Ta bort understrukningen av länkar..!! Men annars var den riktigt najs..!! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 grr understrukningar är jobbiga men sidan ser iallafall helt okej ut nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Nej förfan ta inte bord understruckningen I like it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 nu ser jag mer skillnad för jag har en annan dator nu^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Nej förfan ta inte bord understruckningen I like it. Den kommer definitivt stanna kvar. Den förtydligar allt så otroligt mycket och därmed är vinsten större med att ha den än att inte ha den och få det lite snyggare/osynligare. Tilläggas skall väl att understrukna länkar är default på de flesta sajterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 (redigerat) Ärligt talat ta iallafall bort understukningen av namnet. =) Man ser ju inte meningen med namnet. Understecket ^^ Master_Adi Här blir det ju Master_Adi Redigerat 25 December 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Allt var bra förutom allt det understrukna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 jag tycker mee att alla understrykningar på namn ska bort annars kan dom va kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.