Nittionio Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 va har ni fått I julklapp i år då :D Själv har ja bara fått lite godis men det kommer nog flera julklappar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 (redigerat) Får mina julklappar lite senare, skriver när jag öppnat dem. :) Redigerat 24 December 2006 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Haha :D har inte fått mina än men fick ett av min syster , en massa choklad :D mums..^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Har inte fått av min mamma än. Men detta är vad jag fått på möran nu av pappa. Jag har fått. En prenumation på super play, en morgonrock, sex wunder baums, lampor att ha inne i bilen, en morgonrock, en tavla, fyra små godispåsar, en liten plastjulgran. phu tror det var allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Vad är Wunder baums ? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Det är doftgranar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 OK :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Jag vettefan vad jag ska få i julklapp, och vi har en tradition att öppna ALLA klappar på kvällen. Mycket roligare då. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Guitar Hero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 vet inte har inte öppnat än..=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Jag har fått pengar och lite godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 (redigerat) Detta har jag fått: 2800 kr Harry Potter och Fenixorden Überstark ficklampa xD Pannlampa :wacko: 5 olika fotbollstidningar CDR-skivor Kalsonger 4 tröjor Ett glas Eragon Fotbollsresa till Barcelona för att se matchen Barcelona - Liverpool (mina två favoritlag :D) 10 stycken lådor Tofifee Mössa (Puma :D) Guiness World Records 2007 Deal Or No Deal spel Simpsons säsong 1 DVD Scary Movie 4 DVD En übercool rosa spargris det står "Partypengar" på B) Wii+3spel och extra handkontroll 2 par sockar (Puma B) ) 2 stycken hårband Allting jag kommer ihåg ;P Redigerat 24 December 2006 av reXXirT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.