Spikey Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Hej jag skulle böhöva lite hjälp här, När jag ansluter WiFi USB connectorn till min datorn så säger den att en USB enhet är ansluten men sen när jag startar installationsprogrammet så säger den att ingen WiFi USB Connector är ansluten. Nån som vet vad det är för fel? Svara så snabbt som möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Prova att ta ut den och vänta 5 minuter, sätt in den sedan igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 24 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 (redigerat) Jag testade på en annan dator och där funkar det. Men jag måste ha den kopplad till min dator. Här är en bild som kanske kan va till http://img412.imageshack.us/my.php?image=namnlsoj0.png Redigerat 24 December 2006 av Nigthwolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 alsut den så kommer det upp en ruta där du ska sätta i cdn till den och tryck nästa. det tar en stund att installera den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Hm..ja tänkte beställa en Wifi usb adaptermen då stod det tt den inte behövs om man har trådlöst internet ? Jag har trådlöst internet , behövs den inte då ? eller ? man måste väl ha nån sladd eller så ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 nej, inte om du har trådlöst, då behöver du ingenting! då funkar det direkt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Ok , bra :D men okej om jag har en Ds o mario kart o trådlöst internet? Jahapp..vad ska man göra då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 26 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 (redigerat) alsut den så kommer det upp en ruta där du ska sätta i cdn till den och tryck nästa. det tar en stund att installera den. Men kolla på bilden, <_< Det står att den inte ar ansluten när installationen nästan är klar. Redigerat 26 December 2006 av Nigthwolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Ok , bra :D men okej om jag har en Ds o mario kart o trådlöst internet? Jahapp..vad ska man göra då? ta nintendo wfc i menyn på mario kart ta sen wi-fi settings. då tar du connectionms setup och sen connection 1 och sen scearch for an acess point då hittar du ditt nätverk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 29 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 INGET OFF TOPIC TACK!!! :angry: Om ni inte kan svara på min fråga så skriv inte, Hur svårt kan det va att fatta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg