Xynthiar Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 de flesta spel har 1000 gs, desto mer av spelet man klarar, desto mer får man :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Ja. Vissa spel har ju bare 5-10 archivments och vissa har 100. Normalt har de ungefär 50. Men det är helt upp till speltillverkarna hur många de vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Ju fler desstå(stavning?)bättre,säger jag. Det är roligt när det är många,då får man hålla på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Vad kan man göra med gamepoints? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 (redigerat) Ingenting,tror jag. Det vore bra om extragrejer till spel och liknande kostade GS istället för riktiga pengar.Fast det tjänar väl inte Mirosoft på.Allt för att tjäna pengar,inte sant? Jag har för övrigt 5980 GS nu. Nästan 6000! :D Redigerat 7 Januari 2007 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 lol jag har 630 men jag har spelat mest live.. men asså orka göra alla..på GoW vill jag göra alla men dt kommer ta tid eftersom man måste döda 10 000 personer i rankade matcher för att få seriously.. (den sista) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Jag har 9 spel. - Hitman - Call of Duty 2 - Gears of War - Dead Rising - Call of Duty 3 - Battlefield 2 - Need For Speed: Carbon - Rainbow Six: Vegas - Och Saint´s Row som jag precis håller på att klara :) Jag har 8200 poäng. Det växer stadigt mot 9000. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 men kan man ta bort achivments? för jag köpte BF 2 och det lagga asmycket och jag kunde inte spela live så om man kolla på mina achivments och compare games så står det 0 achivments på den men jag vill inte ha det där..har också nåra arkad spel jag vill ta bort.. =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 kolla i system omch hdd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 vet har gjort det tog bort sparfilerna och allt sånt men den gick inte bort..ska testa endå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 har 1055 GS nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 har 800.. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.