tiltu Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 :( hej kan nån hjälpa mej? jag lyckas inte fånga nån fisk. ja vet sopigt men sant. aldrig spelat zelda så jag e rookie. kan man fiska utan bete? hur får jag upp fisken? snälla hjälp mej så jag kommer vidare.. tack :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 När betet börjar sjunka lite, ska du snabbt dra upp Wii-moten och sedan använda Nunchuken för att veva in. Hur man gör det står i manualen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Lite mer tips. När skärmen sommas in ska du dra upp "FISH ON" står det och då ska du göra en liten rörelse! Detta e för ett kastspö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.