Crys Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Vem då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst erikthekiller Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 asså jag siter typ bara 3tim om dagen ni nåste vara minst inne 8tim per dag ju!! skuller någon kunna hjälpa mig upp?? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yalissa Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Jag är nog en av de långsammaste personerna... Jag har spelat i 5 mån och min högsta char är lvl 14... :unsure: Jag trodde att det tar några månader, kanske ett ÅR att bli lvl 60, men hur klarar ni det på typ 13 dagar?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Läs inläggen snälla, vi pratar om i streck tid, alltså hur länge man suttit totalt, inte att man spelat lite om dagen i 13 dagar och dingat 60. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 (redigerat) Testa kommandot /Played så ser du hur mycket du har spelat sammanlagt. Tänk så här : Mossa all tid du har spelat. Sammanlagt blir det oftast mellan 10-30 dagar När man DINGAR level 60. Redigerat 7 Januari 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seiron Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Ehm, tog mig ett bra tag men jag slutade många gånger på gubben :P men tillslut fick jag hon till 60 och sen fick jag mitt fina gear efter hårt slit :D http://ctprofiles.net/2703232 och ja, spelet börjar efter 60 :P well.. snart blire 70 men aja ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 snyggt gear! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Cheers, två st lvl 60 nu. :) Tur att man hann innan TBC också. 9 dagar och 1 timma slutade playtimen med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 18 dagar och några timmar...Men jag lekte runt mycket ..The barrens raids och sånt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leenus Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 jag har spelat i 21 dagar och 15? timmar sammanlagt... (vet inte exakt) Har En pally lvl 61, en hunter lvl 64 och en draenei shammy lvl 25... SHATTRATH CITY FTW =D /cheer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 8 dagar och 3 timmar så dinga jag lvl 60. är i lvl 68 just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 skämmig,har spelat över en dag och e lvl 19 =´( men så har kag ju försökt att komma med i dm ett par timmar ( sen lvl 10 ^^ ) och inte gjort så väldigt mycket quests... aja,ska spela pvp nu ett tag och testa hur det e att va bra //philla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg