Hoppa till innehåll

Lvl 60


neVah
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Asså.. Hur mycket sitter ni per dag? Jag har lirat i lite mer än 2 månader och e i lv 32..

 

lol?? A lltså spelar roll hur många dagar man loggar in på sin gubbe, beror på hur mycket man spelar bara.. Men om jag missuppfatar dig så har du spelat 60dagar och bara tagit lv32 O.o?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

21 dagar och 6 timmar. plus några minuter. Minns inte riktigt. Var min första och enda lvl 60 gubbe. Har varit lvl 60 i sju timmar nu :)

 

Intressant att säga också är att jag skapade honom för mer än ett år sedan. Spelar inte så mkt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du kommer till 1-60 på 16 dager så lvl du ju flera lvl varje dag, då måste ni ju vara riktiga data nördar det kanske är möjligt att lvl så snabbt men jag tor inte att alla har gjort de som säger de framför allt inte dem så kom dit på sin först charcter, och sen så är det inte så att man glömmer bort era andra inlägg t.ex en del har sakt på en del trådar att dem är kanske på 20 och sen 2 månader senare att dem är på 60 och nu så säger ni att ni kom up ditt på ungefär 15 dager. tråden nedaför avslöjar ju en del

 

http://www.fuska.se/forum/Hur_Ser_Din_Char_Utl-t63695.html

Redigerat av knölföda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du kommer till 1-60 på 16 dager så lvl du ju flera lvl varje dag, då måste ni ju vara riktiga data nördar det kanske är möjligt att lvl så snabbt men jag tor inte att alla har gjort de som säger de framför allt inte dem så kom dit på sin först  charcter, och sen så är det inte så att man glömmer bort era andra inlägg t.ex en del har sakt på en del trådar att dem är kanske på 20 och sen 2 månader senare att dem är på 60 och nu så säger ni att ni kom up ditt på ungefär 15 dager. tråden nedaför avslöjar ju en del

 

http://www.fuska.se/forum/Hur_Ser_Din_Char_Utl-t63695.html

 

Är du helt vrickad eller??? Vem bryr sig om hur många gånger man loggar in på sin gubbe? Det är speltiden det räknas, hur mycket man ska spelat i minuter, timmar..

Din text gick mig på närverna alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...