Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts - Sepiroth

Whitewings

Rekommendera inlägg

Hej jag har problem i Radiant Garden *hollow bastion* då när man träffar Sepiroth andra gången... hur ska jag kunna slå honom om han är typ odödlig? man kan ju inte hålla sig undan för han teleporterar sig själv och när han gör ett "luftangrepp" dör man ju nästan på en gång! finns det nån speciell teknik för att kunna hålla sig borta från honom i luften lr kunna slå honom i luften *har testat men det funka typ inte* ska jag använda nån särskild keyblade? lr ska jag bara använda magi och ha massa ether i items? SNÄLLA HJÄLP MEJ!!! DÖR HÄR!!! :evil: <-- Sepiroth :rambo: <--- mej! ---> :student:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har klarat Sephiroth på Proud mode (svåraste svårighetsgraden av spelet)

några tips är att du fyller dina itemfack med elixir. och att du har ultima weapon.. då blir hela striden mycket lättare.. sen är det bra om du är på lv 90+ för då blir det mycket lättare.

det med teleport saken är inget problem..

och att han slår dig i luften så ska du använda en ability som gör så att du återfår balansen och slår tillbaka innan han hinner slå dig.. då kan du få in väldigt mycket skada på honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst deku_king

Du ska ha avequippat alla abilitys som ger extra items som te.x lucky lucky.

Du ska ha equippat counter guard, guard break, high jump, arial dodge och guard.

Keybladet ska vara ultima weapon. Annars Oblivion om du inte har shyntat Ultima W.

Har du inte nån av dom ska du använda Decsisive Pumpkin. Alla dom e lika starka. *6 i strenght*. Ladda upp dej med typ 6 Hi-Potions.

:blink: <-------------------Sephirot

:meddum: <----------Du

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Man fightas mot honom ensam. So man kan ju inte använda Forms.. Men ett bra ställe du kan träna på är Pride Lands.. Go till Peak där du fightades mot Scar. Det finnst typ 200 heartless där alla ger runt 56 exp. När du dödat alla så går du ut sen in igen. Du kommer typ gå upp många levlar på kanske 30 min.(om du e hög lvl)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

var hittar man dom 7 serinity cristalerna och orichalcum+ da finns bara 7 i spelet

hur får man final form har bara fått master form och valor wisdom snälla hjälp mig smsa mig på min hotmail: ahmed_benfica@hotmail

hur får man final form har bara fått master form och valor wisdom snälla hjälp mig smsa mig på min hotmail: ahmed_benfica@hotmail helst vid 15.40 mån tis 16.00 ons 16.00

tors 16.00 fre 16.00

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Skapa ny...