ouagadougo Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Är jag den enda med problemet att jag inte lyckas få igång min Wiiconnect? Mitt Wii hittar en anslutning, vilken är rätt anslutning, men den lyckas ändå inte komma åt internet. Den gnäller nåt om fel 51330 eller nåt. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Läs i manualen, eller kontakta din spelbutik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandjolt Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Kontakta nintendo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 gå in på nintendo.com & skriv in koden för felet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.