Gäst Pcplayer Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Kommer ni köpa smällare ? Isåfall för hur mycket ? Jag köpte nyss för 109 spänn :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag vet inte var jag ska fira nyår än, men jag ska nog inte köpa några raketer eller smällare. Det är bara gå i väg till ett lämpligt ställe och stå och kolla en stund på alla fina raketer. På så sätt slipper jag att slösa pengar, men får ändå ta del av nöjet. Jag brukar stå på någon bro och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Kommer ni köpa smällare ? Isåfall för hur mycket ? Jag köpte nyss för 109 spänn :D Smällare är ju olagligt nu för tiden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Kommer ni köpa smällare ? Isåfall för hur mycket ? Jag köpte nyss för 109 spänn :D Om det skulle vara olagligt, varför säljer man det då i flera stora varuhus som t.ex ICA Maxi, Coop Forum osv?Lite förvirrad nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag ska inte köpa, så j*vla dyrt. Enligt mig kan man lika bra bränna upp pengarna då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 En smällar tråd igen, varje år, samma visa... Nåjaa, jag köpte smällare för 3 veckor sedan, ska också i morgon 3 x 2000 papater Några tanks massa skit mer skit och lite till -Förvånas alltid över att alla tror att det är olagligt :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Vad ska jag me smällare till :blink: !? Har ju hela h***a stan att titta på. Bor på nionde våningen med inglasad balkong mot stan :cool: Så smällare har jag i överflöd. Plus att jag har en skotträdd hund :( Så ja skulle ändå inte köpt några. O smällare e väll från 18 har jag för mig :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Skillnad på smällare och fyverkerier, smällare såsom tiger o dylikt som man hade på gamla goda tiden är olagligt.. Och ja, jag ska köpa tonvis med krut. Det är tradition att spränga brevlådor och papperskorgar oavsett hur gammal man är=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Ska köpa lite bomblådor pch sånt för runt 1000lappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Varför är Tiger olagligt nu för tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 för många som skadade sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Varför är Tiger olagligt nu för tiden? För att små trettonåriga pojkar sprängde fingrarna av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.