Hoppa till innehåll

Reekfish Och Monster.


larven1

Rekommendera inlägg

Jag är helt totalt lost!

Jag har träffat en tjejen som börjar på A. (kommer inte ihåg vad hon heter *fniss* men det är en av Telmas kompisar) Av henne fick jag en teckning med ett monster som håller en reekfish. Så sa hon att jag inte kommer vidare in i snövädret utan en ordentlig dräkt, och att jag skulle prata med zoras. Alla pratar bara om prinsen och mother and child öarna.

Ska jag hitta prinsen, och isåfall vart hittar jag honom?

Vart ligger mother and child öarna?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är helt totalt lost!

Jag har träffat en tjejen som börjar på A. (kommer inte ihåg vad hon heter *fniss* men det är en av Telmas kompisar) Av henne fick jag en teckning med ett monster som håller en reekfish. Så sa hon att jag inte kommer vidare in i snövädret utan en ordentlig dräkt, och att jag skulle prata med zoras. Alla pratar bara om prinsen och mother and child öarna.

Ska jag hitta prinsen, och isåfall vart hittar jag honom?

Vart ligger mother and child öarna?

 

Gå till kyrkogården där prinsens pappa är begravd(där du fick Zora kläderna).

Snacka med prinsen,sen visa honom bilden du fick(visa igen ifall han inte reagerar, det hände mej). Då får du hans örhänge som är betet för att fiska Reekfish.

Gå tillbax till Zoras Domain. Hoppa ner i vattenfallet, simma runt och du borde se små röda fiskar. Gå upp på mark, ta fram fiskespöet. Fiska upp en Reekfish. Förvandla dej snabbt till Varg och sniffa Reekfishen. Då lär du dej Reekfish's Scent.

Då kommer du kunna känna lukten av Reekfish genom Sense.

Följ lukten genom snön tills du kommer fram till Yeti.(Snubben som gillar Reekfish :P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är helt totalt lost!

Jag har träffat en tjejen som börjar på A. (kommer inte ihåg vad hon heter *fniss* men det är en av Telmas kompisar) Av henne fick jag en teckning med ett monster som håller en reekfish. Så sa hon att jag inte kommer vidare in i snövädret utan en ordentlig dräkt, och att jag skulle prata med zoras. Alla pratar bara om prinsen och mother and child öarna.

Ska jag hitta prinsen, och isåfall vart hittar jag honom?

Vart ligger mother and child öarna?

 

Och reek fish hittar du i Upper Zoras River. När du kommer dit kommer du se en dubbel pelare som sticker upp ur vattnet som är i mitten av sjön. Den ena är liten och den ena är större och det är där Mother and Child stenen är du ska du fiska nära där och då ska du få reekfish.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är helt totalt lost!

Jag har träffat en tjejen som börjar på A. (kommer inte ihåg vad hon heter *fniss* men det är en av Telmas kompisar) Av henne fick jag en teckning med ett monster som håller en reekfish. Så sa hon att jag inte kommer vidare in i snövädret utan en ordentlig dräkt, och att jag skulle prata med zoras. Alla pratar bara om prinsen och mother and child öarna.

Ska jag hitta prinsen, och isåfall vart hittar jag honom?

Vart ligger mother and child öarna?

 

dubbelpelare? Du menar de 2 stenarna som sitter ihop... men ovanför vattenytan liknar de 2 lika stora stenar... och det är vid dessa stenar räkfisken håller till.... dvs Zora Domains... nere vid vattenfallet...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...