Ganon Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 (redigerat) Hej alla där ute, det är flera som skulle vilja så vad andra har för interface och vad addonsen heter så jag har startat en tråd här.(O.B.S du kan lägga upp din bild på www.imageshack.org och lägga in linken) Denna blid är inte på min char men mitt interface ser så ut snart^^ http://img150.imageshack.us/img150/3200/wowscrnshot122905010915cf2.th.jpg Addons: DiscordArt, DiscordUnitframe, Discord Groupbuttons, DiscordActionBars, Cleanminimap, Titan, Chatscroll, Ace, Metamap, MobInfo2, eCastingBar, CT MailMod, CT Raidassist, CT Viewport, Moveanything, Mybags, Mymodel, MyTargetModel, Stancesets, Statusbars, Tipbuddy, Titanaggro, Uberquest och WeaponSwap. Tycker att detta interface är j----- snyggt!!!!!!! Redigerat 28 December 2006 av Ganon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 alla mina addons är ur funktion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Denna är då mitt Interface. Jag anvädner mig av Ct-mod, Titan Panel, Bongos, Perl Unit Frames, Item Rack, Atlas, AtlasLoot, ArcHUD och Auctioneer. Mitt interface. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Kan någon av er länka dem nyaste versionerna av Titan Panel och mobinfo, mina gammla funkar inte för den nyaste patchen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Vart laddar man ner interfaces? Hur gör man att dom syns i spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 (redigerat) Ladda ner på sidor som curse-gaming.com, ui.worldofwar.net eller wowinterface.com, sen unzippa i Den här datorn ---> Program ---> World of Warcraft ---> Interface ---> Addons. Då menar jag addons, Interface är hela grejen du har runt skärmen med skills och sånt. ;p Redigerat 29 December 2006 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 www.curse-gaming.com fungerar oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 www.curse-gaming.com fungerar oxå Jag nämnde Curse-gaming. ;-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Jag lägger den i mappen inget syns i spelet vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 När du ska välja character och trycka enter world så finns det en liten ikon "Addons" tryck där och sätt på dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Jag ser inget ikon........ :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Nere i vänstra hörnet. Men är du säker på att du unzippat och inte bara lagt in det? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg