mashemoto Skrivet 28 December 2006 Rapport Skrivet 28 December 2006 hej :D e command and conquer kul jag har tänkt köpa det men jag vet inte om det e kul så då frågar jag här i stället det stod att det var Zero hour och generals. Citera
Gäst Mega93 Skrivet 28 December 2006 Rapport Skrivet 28 December 2006 Spelet kostar 59 kronor på onoff, vem bryr sig om det är skoj? :P Spelet är väl rätt skoj ett tag men ta hellre nåt annat spel i samma prisklass typ Battlefield 1942 eller Medal of Honor (PA). Citera
Simontheking Skrivet 28 December 2006 Rapport Skrivet 28 December 2006 Jag fastna på C&C Generals ett tag (till och med brorsan som inte brukar spela) (enligt mig) Det är ganska bra. 7/10 :cool: Citera
Scarlet Skrivet 28 December 2006 Rapport Skrivet 28 December 2006 Det är skit kul... Jag skulle spela det nu om jag kunde men det funkar inte på min dator :( Min brorsa spelade det såååå mkt förut alltså... Han spelade massor på internet.. Det kan vara kul att göra... Man spelar på internet mot andra.. Men jag gillar att spela själv... Men om det är rätt så billigt så köp det!! :cool: :cool: Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 Ett tips: Act of War(AoW) är bättre och nyare än Generals. AoW är nästan likadant som Generals. Skillnaden är att AoW behöver mycket mer prestanda än Generals. Det gör att AoW har mycket bra grafik. Citera
FreakyStyley Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Skrivet 9 Juni 2007 Ett tips: Act of War(AoW) är bättre och nyare än Generals. AoW är nästan likadant som Generals. Skillnaden är att AoW behöver mycket mer prestanda än Generals. Det gör att AoW har mycket bra grafik. Nej ,Nej! Man ska ha generals!!! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.