Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Spelet kostar 59 kronor på onoff, vem bryr sig om det är skoj? :P

Spelet är väl rätt skoj ett tag men ta hellre nåt annat spel i samma prisklass typ Battlefield 1942 eller Medal of Honor (PA).

Skrivet

Det är skit kul... Jag skulle spela det nu om jag kunde men det funkar inte på min dator :(

Min brorsa spelade det såååå mkt förut alltså... Han spelade massor på internet..

Det kan vara kul att göra... Man spelar på internet mot andra.. Men jag gillar att spela själv... Men om det är rätt så billigt så köp det!! :cool: :cool:

Gäst Bf2-nörden-Niclas
Skrivet

Ett tips: Act of War(AoW) är bättre och nyare än Generals. AoW är nästan likadant som Generals. Skillnaden är att AoW behöver mycket mer prestanda än Generals. Det gör att AoW har mycket bra grafik.

• 5 månader senare...
Skrivet

Ett tips: Act of War(AoW) är bättre och nyare än Generals. AoW är nästan likadant som Generals. Skillnaden är att AoW behöver mycket mer prestanda än Generals. Det gör att AoW har mycket bra grafik.

Nej ,Nej! Man ska ha generals!!!

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...