Gäst Pcplayer Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Ibland då och då käns det så j*vla segt hemma , det finns inte så mycket o göra.. Men jag undrar vad sysselseter ni er med ? :D JAg sitter vid datan o tittar på Tv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 jag brukar sova xD men det känns mest som slöseri, egentligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Det enda jag gör om dagarna är att titta på TV, lyssna på musik och sitta vid datorn. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Som mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Ibland blir det lite drygt. Speciellt när alla vänner är bortresta. ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Lyssna på musik, sitta vid datorn, disskutera självmord på olika forum, skada mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Vad menar du med skada mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Lyssna på musik, sitta vid datorn, disskutera självmord på olika forum, skada mig... *Host* EMOVARNING *Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 SPELAR RUNESCAPE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Det känns bara segt när jag är hemma. När jag är hemma så spelar jag GameCube(Zelda Twilight Princess), tittar på tv eller sitter vid datan. Fast jag vill gå ut å göra nåt, men det finns inget å göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 gör ingenting :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Gör typ ingenting. Sitter vid datan, slökollar på tv, lyssnar på musik. Lyckas för det mesta slösa bort en hel dag och få det att kännas som om det gått på bara ett par timmar. Igår var jag vaken i typ 18 timmar, och jag känner inte ens av det idag! Skumt. Brukar alltid vara skittrött. Men det kanske är så att jag är för slö för att vara trött. Och jag borde f*n börja blogga, så som jag skriver... :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.